Min side - Logg ut

Du har ingen varer i handlekurven.

Siden 1917

Yamaha F350A

Yamaha F350, med et sylindervolum på 5,3 liter, er en teknisk avansert, robust og pålitelig motor. Yamaha F350 kombinerer et overlegent dreiemoment med høy ytelse og lavt forbruk. Den får båten kjapt i plan og gir høy toppfart på en kultivert og harmonisk måte. Yamaha F350 er en stillegående, lett og kompakt motor med sofistikert, elektroniske bensininnsprøytning (EFI). Bensininnsprøytningssystemet gir en jevn og harmonisk gange og sikrer en optimal utnyttelse av bensinen. PrimeStart™-systemet gjør at motoren er like enkel å starte som en bil. Digital "drive-by-wire"-teknologi er enkel å montere, lett å justere og gjør at du har full fingerspisskontroll. Hos oss kan du velge Cresco finans, en rimelig betalingsutsettelse. 4-9 måneder fra kun kr.275,-
Ring for pris

Detaljer

  • V8 med elektronisk bensininnsprøytning (EFI)
  • Presis, digital elektronisk gass-/girkontroll
  • Mulighet for ettrykks start-/stopp-kontroll
  • Digitale nettverksinstrumenter (Original og Premium)
  • Motorsynkronisering (med to eller tre motorer)
  • Girskift med dempesystem (SDS) for mykere giring
  • Variabelt dorgeturtall
  • Automatisk tiltbegrenser som standard
  • Mulighet for Yamaha Customer Outboard Protection-system (Y-COP)
  • Mulighet for dobbelt batteriladesystem
  • Ladespole med høy ytelse
  • Bankesensor

 

 

 

Motor

 

 

Motortype

Firetakt

Slagvolum

5 330 cm³

Antall sylindere/konfigurasjon

60°-V8, 32-valve, DOHC with VCT

Boring x slag

94,0 mm x 96,0 mm

Propellakseleffekt

257,4kW / 5 500 rpm

Driftsområde ved full gasspådrag

5 000 - 6 000 rpm

Smøresystem

Wet sump

Bensininnsprøytningssystem

EFI

Ignition / advance system

TCI

Startsystem

Electric with Prime Start™

Girutvekslingsforhold

1.73 (26/15)

 

 

Dimensjoner

 

 

Anbefalt høyde på båtens akterspeil

X:637 mm U:764 mm

Vekt med propell

F350AETX: 356.0 kg, FL350AETX: 356.0 kg, F350AETU: 364.0 kg, FL350AETU: 364.0 kg

Tankvolum

-

Oljemengde

6,5 Liter

 

 

Ytterligere funksjoner

 

 

Styreenhet

Drive By Wire (DBW)

Trim- og tiltesystem

Power Trim med stort utslag

Lysspole/vekselstrømsgenerator

12 V - 50 A with rectifier/regulator

Tilt limitter (only for remote control specs)

Standard

Startsperre

YCOP optional

Propeller

Valgfri

Motroterendemodell

Available (ETX, ETU)

Gruntvannskjøring

Standard

Digital nettverksinstrument II (LCD-fargeskjerm)

Valgfri

Digitalt nettverks instrument (rundt/firkantet)

Valgfri

Variabelt dorgeturtall

Med DN instrumenter eller styrekult

Dobbelt batteriladesystem

Valgfri

Girskiftdempesystem (SDS)

Valgfri

Merknad

Effekt I KW er målt på propellakselen etter ICOMIA 28 standard,

 

 

5,3 liters 60º V8, DOHC med VCT (variabel ventilstyring)

5,3 liters 60º V8, DOHC med VCT (variabel ventilstyring)

Den kraftige V8-motoren har et sofistikert EFI-system, lette, smidde stempler og fire effektive ventiler per sylinder. Et eget ladesystemet (tilleggsutstyr) lader effektivt to batterier samtidig. Du har nok strøm til utstyr og elektronikk og kan være sikker på at motoren alltid starter selv med mye kjøring i lav fart.

Kompakt og lett til tross for den imponerende kraften

Kompakt og lett til tross for den imponerende kraften

Yamahas kontinuerligere bestrebelse på å redusere vekt og volum resulterte i et et innovativt eksossystem mellom sylindrene og manifolden integrert i topplokket. Sammen med andre teknologier og materialer som skal redusere vekten, har dette bidratt til å gi en suverent kompakt og lett motor uten at det går ut over effektivitet og ytelse.

Elektronisk "drive-by-wire"-kontroll av gir og gass. Dorgeinnstilling med variabelt turtall

Elektronisk "drive-by-wire"-kontroll av gir og gass. Dorgeinnstilling med variabelt turtall

Det digitale nettverkssystemet (tilleggsutstyr) gir deg den mest komfortable, underholdende kontrollen du noensinne har opplevd, inkludert automatisk motorsynkronisering med to eller tre motorer og kontroll av motorturtall for dorging – en turtellerknapp justerer turtallet i enkle trinn på 50 o/min mellom 600 og 1000 o/min.

Ettrykks start-/stopp-kontroll av flere motorer

Ettrykks start-/stopp-kontroll av flere motorer

Har båten flere motorer, startes og stoppes alle med et enkelt trykk på start/stoppknappen. Det enkle, elegante ettrykks bryterpanelet for stopp-/start brukes sammen med hovedbryteren.

Digitale nettverksinstrumenter II

Digitale nettverksinstrumenter II

Du forventer klar, nøyaktig informasjon om motor og ytelse – og dette leverer vår nye multifunksjonelle fargeskjermer virkelig. Instrumentets LCD-fargeskjerm på 5 tommer med høy oppløsning, som bare er kompatibel med Yamahas eget riggsystem, kan konfigureres til å vise mange informasjonskombinasjoner. Du kan stille inn en skjerm slik at den overvåker og gir informasjon om variabelt dorgeturtall.

SDS (dempesystem som gir mykt girskift)

SDS (dempesystem som gir mykt girskift)

Yamahas dempesystem for girskift (SDS) ble først lansert for de større V8- og V6-modellene. Det er en funksjon som automatisk reduserer den mekaniske dunkelyden som oppstår når du skifter gir. Et mykt gumminav og en spesiell skive med spor absorberer støy og vibrasjon. Det gir et myker, mindre støyende og mer behagelig girskift.

Mulighet for Yamaha Customer Outboard Protection-system (Y-COP)

Mulighet for Yamaha Customer Outboard Protection-system (Y-COP)

Yamahas unike Y-COP er et brukervennlig og effektivt alternativ: Startsperren aktiveres og deaktiveres med et enkelt trykk på en robust fjernkontroll. Bare du kan starte motoren. Det reduserer faren for at den kan bli stjålet.

Mikroprosessorbasert motorstyring (ECM)

Mikroprosessorbasert motorstyring (ECM)

Denne mikroprosessoren er "hjernen" til utenbordsmotoren. Den overvåker alle innstillinger, samler kontinuerlig inn data og justerer motorens oppsett slik at den alltid går jevnt, yter best mulig og bruker minst mulig drivstoff. Prosessoren aktiverer også motorens innebygde varsel- og beskyttelsessystemer. Via en dataport kan en autorisert Yamaha-forhandler raskt og effektivt diagnostisere motoren og finne ut hva problemet er.

Bestiller du før kl. 15:00, sendes pakken samme dag.
Sikker betaling. Ingen opplysninger lagres.

Detaljer

  • V8 med elektronisk bensininnsprøytning (EFI)
  • Presis, digital elektronisk gass-/girkontroll
  • Mulighet for ettrykks start-/stopp-kontroll
  • Digitale nettverksinstrumenter (Original og Premium)
  • Motorsynkronisering (med to eller tre motorer)
  • Girskift med dempesystem (SDS) for mykere giring
  • Variabelt dorgeturtall
  • Automatisk tiltbegrenser som standard
  • Mulighet for Yamaha Customer Outboard Protection-system (Y-COP)
  • Mulighet for dobbelt batteriladesystem
  • Ladespole med høy ytelse
  • Bankesensor

 

 

 

Motor

 

 

Motortype

Firetakt

Slagvolum

5 330 cm³

Antall sylindere/konfigurasjon

60°-V8, 32-valve, DOHC with VCT

Boring x slag

94,0 mm x 96,0 mm

Propellakseleffekt

257,4kW / 5 500 rpm

Driftsområde ved full gasspådrag

5 000 - 6 000 rpm

Smøresystem

Wet sump

Bensininnsprøytningssystem

EFI

Ignition / advance system

TCI

Startsystem

Electric with Prime Start™

Girutvekslingsforhold

1.73 (26/15)

 

 

Dimensjoner

 

 

Anbefalt høyde på båtens akterspeil

X:637 mm U:764 mm

Vekt med propell

F350AETX: 356.0 kg, FL350AETX: 356.0 kg, F350AETU: 364.0 kg, FL350AETU: 364.0 kg

Tankvolum

-

Oljemengde

6,5 Liter

 

 

Ytterligere funksjoner

 

 

Styreenhet

Drive By Wire (DBW)

Trim- og tiltesystem

Power Trim med stort utslag

Lysspole/vekselstrømsgenerator

12 V - 50 A with rectifier/regulator

Tilt limitter (only for remote control specs)

Standard

Startsperre

YCOP optional

Propeller

Valgfri

Motroterendemodell

Available (ETX, ETU)

Gruntvannskjøring

Standard

Digital nettverksinstrument II (LCD-fargeskjerm)

Valgfri

Digitalt nettverks instrument (rundt/firkantet)

Valgfri

Variabelt dorgeturtall

Med DN instrumenter eller styrekult

Dobbelt batteriladesystem

Valgfri

Girskiftdempesystem (SDS)

Valgfri

Merknad

Effekt I KW er målt på propellakselen etter ICOMIA 28 standard,

 

 

5,3 liters 60º V8, DOHC med VCT (variabel ventilstyring)

5,3 liters 60º V8, DOHC med VCT (variabel ventilstyring)

Den kraftige V8-motoren har et sofistikert EFI-system, lette, smidde stempler og fire effektive ventiler per sylinder. Et eget ladesystemet (tilleggsutstyr) lader effektivt to batterier samtidig. Du har nok strøm til utstyr og elektronikk og kan være sikker på at motoren alltid starter selv med mye kjøring i lav fart.

Kompakt og lett til tross for den imponerende kraften

Kompakt og lett til tross for den imponerende kraften

Yamahas kontinuerligere bestrebelse på å redusere vekt og volum resulterte i et et innovativt eksossystem mellom sylindrene og manifolden integrert i topplokket. Sammen med andre teknologier og materialer som skal redusere vekten, har dette bidratt til å gi en suverent kompakt og lett motor uten at det går ut over effektivitet og ytelse.

Elektronisk "drive-by-wire"-kontroll av gir og gass. Dorgeinnstilling med variabelt turtall

Elektronisk "drive-by-wire"-kontroll av gir og gass. Dorgeinnstilling med variabelt turtall

Det digitale nettverkssystemet (tilleggsutstyr) gir deg den mest komfortable, underholdende kontrollen du noensinne har opplevd, inkludert automatisk motorsynkronisering med to eller tre motorer og kontroll av motorturtall for dorging – en turtellerknapp justerer turtallet i enkle trinn på 50 o/min mellom 600 og 1000 o/min.

Ettrykks start-/stopp-kontroll av flere motorer

Ettrykks start-/stopp-kontroll av flere motorer

Har båten flere motorer, startes og stoppes alle med et enkelt trykk på start/stoppknappen. Det enkle, elegante ettrykks bryterpanelet for stopp-/start brukes sammen med hovedbryteren.

Digitale nettverksinstrumenter II

Digitale nettverksinstrumenter II

Du forventer klar, nøyaktig informasjon om motor og ytelse – og dette leverer vår nye multifunksjonelle fargeskjermer virkelig. Instrumentets LCD-fargeskjerm på 5 tommer med høy oppløsning, som bare er kompatibel med Yamahas eget riggsystem, kan konfigureres til å vise mange informasjonskombinasjoner. Du kan stille inn en skjerm slik at den overvåker og gir informasjon om variabelt dorgeturtall.

SDS (dempesystem som gir mykt girskift)

SDS (dempesystem som gir mykt girskift)

Yamahas dempesystem for girskift (SDS) ble først lansert for de større V8- og V6-modellene. Det er en funksjon som automatisk reduserer den mekaniske dunkelyden som oppstår når du skifter gir. Et mykt gumminav og en spesiell skive med spor absorberer støy og vibrasjon. Det gir et myker, mindre støyende og mer behagelig girskift.

Mulighet for Yamaha Customer Outboard Protection-system (Y-COP)

Mulighet for Yamaha Customer Outboard Protection-system (Y-COP)

Yamahas unike Y-COP er et brukervennlig og effektivt alternativ: Startsperren aktiveres og deaktiveres med et enkelt trykk på en robust fjernkontroll. Bare du kan starte motoren. Det reduserer faren for at den kan bli stjålet.

Mikroprosessorbasert motorstyring (ECM)

Mikroprosessorbasert motorstyring (ECM)

Denne mikroprosessoren er "hjernen" til utenbordsmotoren. Den overvåker alle innstillinger, samler kontinuerlig inn data og justerer motorens oppsett slik at den alltid går jevnt, yter best mulig og bruker minst mulig drivstoff. Prosessoren aktiverer også motorens innebygde varsel- og beskyttelsessystemer. Via en dataport kan en autorisert Yamaha-forhandler raskt og effektivt diagnostisere motoren og finne ut hva problemet er.

*
*
*

Noe du lurer på?

Bare ring oss på telefon 73 51 21 55 eller send oss en epost hvis du har spørsmål om dette produktet.